Gând

Gând

luni, 25 ianuarie 2010

Ideei abstracte.

Oricine ai fi tu, acela care ne pazeste, da nu-mi dau seama de cine sau de ce ne pazeste, fie asa ca sa ma dispart odata cu mult iubita mea viata.
Straaasnic. Ma simt ..o-o-oribil., stau si desenez anime(se primesc foarte,foarte urite) numai ca, nu pot face corpul, e ..hm, rau. Unde dracu sa ma ascund, sa nu ma vada nimeni?!
Vreau tigari, vreau sa trag in mine tot negativul tigarii.
Domane, eu in fiecare zi ma gindesc la iubitul meu apartament, fac planuri, fac schite...si stiu ca voi fi libera, libera si inchisa in principiile mele.
Ce vreau sa ma cuprinda cineva ...foarte,foarte strins.
Ce vreau vara, si sa ploaie in continuu, si eu la balcon cu tigara in mina, singura intr-un apartament victorian(bun,bun mai degraba doar bucataria e vectoriana, si balconul)
Si p*la me, nu pot schimba "shriftul".
Si m-am suturat sa ma f*t cu cartile, da..m-am suturat.
+eu string bani pentru a 2 vopsea pentru par, dati cit puteti.!!!!!!

Un comentariu:

  1. 3 lei) taxa se măreşte, eu dau 3 lei, cine dă mai mult?!
    huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug, cât tine de mare!!!

    RăspundețiȘtergere