Gând

Gând

luni, 11 ianuarie 2010

Scenariul 1. "Mimica din imagine"


Un strigat surd, rupator rasuna in noaptea aceea, copacii tremurau, iar linistea aprinsa de sunetul strident a fetei increcind sa scape, facea luna sa plinga.
A trecut trei ani de atunci, in spaima parintilor mi-am revenit in circa unui an jumate dupa violarea de zece minute de un strain.Nu eram nici speriata, nici trista, nici enervata, eram in trans, un fel de soc primitiv asemanator cu neschimbarea dispozitiei si a mimica fetei, dar in ciuda faptei, mi-am dat seama ca nimeni nu a fost atit de pasionat si grijuliu cu mine, imi parea ca eram indragostita.
Aceastea optsprezece luni de revenire am petrecut cu zeci de psihologi, psihoterapefti si cu multi altii , ce "stiau" psihologia omului. Pe barbati ii seduceam(pentru ca din prima, am incepu a atrage genul masculin , dupa un an de la violare, am inceput a fi mai feminina), iar pe femeii le stresam, de sini mici, de cur prea mare, de picioare prea grase. Nimeni nu ma intelegea, imi ziceau vorbe inutile, imi aratau imigini prostesti si imi dadeau pastile nevrute si aruncate.Bun, de trecut am vorbit, si am uitat sa ma prezint.
Ma numes Amy, am virsta de 16 ani, invat in scoala"Sfintului Albert" pentru copii cu probleme psihologice(scoala nu perfectioneaza dupa denumire, e o scoala foarte simpla, imi pare ca numai eu singura de acolu are probleme psihologice), si am un iubit in trecut.

3 comentarii:

  1. hai eu mai întâi o să fiu oleak de Phelly de aia care scrie şi ea proză şi o să spun ce cred, şi apoi voi fi ca u're friend

    Phelly scriitoarea: Îmi pare bună ideea, dar nu prea înţeleg fraza "în spaima părinţilor"..frica lor pentru Amy, sau ea se trata din frică? Îmi place relatarea de la persoana I, asta face să fii absorbită de personaj, parcă ar sta şi ţi-ar povesti o prietenă.
    Psihoterapefţi - not good, rusism. Right e "psihoterapeuţi" şi poţi să mai adaogi "psihiatri".

    Phelly prietena: Jaaaaa, în sfârşit citesc ceva scris de tine!! Da, da! să scrii încă mult, să scrii numaidecât. îmi place tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pnetru Phelly scriitoare: of doamne, iau-te ce face din om, cind prea multe tv shows le privesti in rusa ((..thx, thx, thx

    Pnetru Phelly prietena: voi SCRIE MUULT

    RăspundețiȘtergere
  3. Mdea, tema e foarte buna, imi place, sincer nici nu m-am gindit ka u skrii asha ceva super, voi citi toate scenariile ca deja ma simt interesat :P

    RăspundețiȘtergere