Gând

Gând

duminică, 17 ianuarie 2010

Vara.

Vara, cite de multe am facut asta vara. Toate personele cu care m-am intilnit toamna, si le am ca iubite acuma, am facut cunostinta vara, vara mi-am facut breton, vara a fost prima oara cind mi-am vopsit parul. Vara am baut mult, ca prima data, si tot ca prima data am varsat. Of, amintiri.

Si toata vara, am fost virtula pentru unii, si reala pentru alttii. Am facut primul meu pirog, si stiti ce? tot vara. Si mai ales primul meu pirog ARS. Si prima oara in viata mea am facut pirog in fata la o persoana virtula, si vedea cumm eu gatesc, cum is eu in halat, cum eu tai, cum eu manic..xDD.

Prima oara am vazut un pedofil, si l-am prins cu pula'n sac(ma scuzati), prima oara nu m-am bronzat, chiar deloc deloc,deloc,deloc.

Da vara viitoare, va fi alte peripetii..si eu deabea le astept, citusi de rele nu vor fi ele.
=)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu