Gând

Gând

sâmbătă, 6 februarie 2010

3 in plm


Si fiecare megapixel imi atinge firele mintii. Nici orgazmul nu e acelasi. Nici iubirea nu va fi.

Na-m devenit femeie, am devenit bestie. Dar ce conteaza , oricum fumez. nici nu ma las, voi muri pe la 50, da poate 40. Si parui mii roscat, si portocalie si cicat.

Stau, ascult VdV si iara ma indragostesc de Despot( shhht, nu-i zice-ti) xD

Ieri am inghetat in trolebuz, si-mi aduceam aminte cum eu cind eram mica mergeam cu caruta cu cai, si nu-mi simteam picioarele, si-mi mai aduceam aminte cu "rudele" mele soti si sotia, se fugareau cu cutitul unul dupa alta, si eu intrebam ce faceti, si ei "-Ne jucam" Doamne, ce copilarie grea am avut, chiar grea, totul am vazut, strigaturi, palme peste palme, gunoiste, omoruri, hoti. Si cred ca iak' de ce sunt asa nebuna, si trista . Tin minte deseori Phelly ma intreba de ce-s trista, motivul e asta

Deci sa trecem de sentimentalizmul asta banal. Oricum toate amintirele pentru mine parca- au fost privite pe televizor, chiar toate, cele fericite si cele nefericite. xD

Va ...eh, nu conteaza.

Un comentariu: