Gând

Gând

vineri, 12 februarie 2010

Copaci de gheta.





Cum ies din scara, am dat de un timp, asa, gothic. Imi era atit de cald.) Chair daca strazile erau ca la "ice bravo" xD Si, OMIGOD..crengile erau atit de perfecte, da, chiar -perfecte. Fiecare crenguta acoperita cu un strat fin de gheata, :inlove:! Am itirziat la scoala, pentru ca ma opream la fiecare copac, si-l admiram, ..cu foarte mult greu am scos din geanta mobu...*scormolit-scormmolit* si oricum am fotografiat. Is minutati..:big love: ^_^

Apoi dupa scoala ..am observat sculptura "O.O" din toata galeria propusa..
Un copacel roooosu..acoperit cu gheata..de parca singele inghetat prin vene.


Natura e un artist senzational, bestial...n-am cuvinte. In toate anotimpurile sale...
+em, copacelul cela rosu mi-a dat in ochi cu o "vena" xD si am cazut.
++ ..am observat ca nu mai tu ,Phely, comentezi la postarile mele. Iti multumesc, si ma inchin )


4 comentarii:

  1. Aşa am admirat de mult copăcelul ăsta, şi mâna ta cu crenguţa...Afară e nemaipomenit. deşi greu de mers când nimeni nu te ţine de mână.
    awww, da' eu comentez)) dar nu numai eu. Aka a scris un comentariu)
    vreu poze noi cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasă prima poză, de departe în special.
    Iar de copaci...îmi pare rău pentru ei. Sunt îngheţaţi. Însă ieri, venind de la şcoală, pentru prima dată mi-a părut rău că nu mi-am cărat aparatul de fotografiat cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. [ de fapt, mereu îţi citesc blogul şi de cele mai multe ori, nu găsesc cuvinte potrivite...pentru a mai adăuga ceva]
    Afară ERA nemaipomenit. Stratul de gheaţă şi rece. Din păcate, n-am putut să fac poze, iar cu mobul nu-mi prea place calitatea.În schimb pozele tale-s superbe!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, mobu meu sux, calitatea..shit.
    Da oricum thx to all ^_^
    o inchinare speciala pentru nathaLee..una pentru Aka
    si inca una pentru Phely.

    RăspundețiȘtergere