Gând

Gând

miercuri, 17 februarie 2010

Dedicata lui Adi Despot. Vdv.

As vrea, sa prind intr-o zi, un inger.
Sa-l leg cu patimi, sa-l scufund in lacrimi.

Mi-a venit in gind citatul(de sus), atunci cind ascultam Vita de vie-Visarea. Un cintec incredibil, profund si foarte frumos. Si-mi pare ca, ingerul chiar e Despot..asa, se pare mie.
Am observat pe foarte multe bloguri, o postare, mai degraba o impresie despre Domnul Despot (xD)
Oke. M-am gindit ca si eu vreau sa-mi scriu impresia.
Pe domnul Adrian Despot l-am vazut doar o data in viata, pe scena , (dar stiti voi, niciodata nu e tirziu(=D)) la Rockhausen 2009 in Chisinau. Si atuncia, de la 1 km departate:angry:. "Mi-a parul foarte rau ca n-ai cintat "praf de stele" , Adriane" In fine, oricum l-am vazut.

Straniu caracter are domul Despot, imi pare banal sa faci fiziolofie, aproape tot timpul. Si stiti ce mai tare ma inerveaza?Ca milioane de fete atrag atentia doar lui Adi, cind e vorba de formatie, doar nu el face toata muzica, nu?(sa ma anuntati daca gresesc) xD
Si domnul Sorin Danescu e bun la clape, si efecte speciale..si ma bucur, ca mi-a raspuns, cind prin mesaj i-am transmis ca le sunt fana. Si-mi place si domnul Cezar, nustiu, are ceva el, asa- misterios. Vdv pentru mine, e ceva accentuat,aparte..nici n-am cuvinte sa zic, ce simt atunci cind ii aud. Muzica , miscarile, glasul chitarilor, tobelor...glasul lui Adrian. Nu sar, nu dau din cap..doar ascult, stau si ascult. Nu-mi pot spune fana, pentru ca nu citesc zilnic despre voi, nu cred ca ma voi pisha cind te voi vedea Adi, si nu cred ca voi cumpara vredata un maoiu cu voi...neee.

Da, regret nespus de mult, ca nu sunt eu cu 6 ani mai mare si nu sunt din Romania, si ca domnul Despot e casatorit deja, si ca mai are doi copii. ^_^ Off...

Bun ...termin doar cu succese din parte mea, si sa mai cintati ..sa cintati, ca viata la oameni ca voi, e dedicata doar muzicii..
..Oh, nu puteam sa nu pun vre imagine. Din toate....cel mai mult o ador pe asta. Privire cam trista. =(
Si pe asta, ca tot are privire trista. :inlove:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu