Gând

Gând

joi, 11 februarie 2010

O parte din ..Po.

-Varzaaaaa, aaaa, aaa!
Si ma trezeste Despot, si-mi cinta la urechea stinga(deobicei acolu pun mobu). Fiecare dimineata, se incepe cu o varza legala. xD Da azi m-am sculat pe la vre 6:05..nu, nu stiu ca ceasul a sunat la 6:05 dupa aia eu l-am stins si m-am sculat 6:09. Si m-am sculat linga o tita, da..var-mea doarme fara maiou. Uf, scrirbos sa vezi de dimineata tite. xD
N-aveam azi civica, si copii nostri au deciz sa faca faze haioase , si sa le filmeze.
1. Profa noastra de chimie +un elev scirbos
2. Pavel Turcu -Eurovizion +2 prostituate pe linga el.
3. Domul Filat intr-o discutie cu Domnul Voronin.
Eraaa chiar foarte, foarte nebun, strigau..urlau.Dar eu as always...invizibila, ador postul asta.
Am facut azi un spagat pe gheata...TA-DA!
Si dupa orele 17, batea asa un vint, si pe asfalt era asa gheaaaata, am cazut f.f.f.f.f multe ori, *in titea me.
Dar mi-am luat cusma de pe cap, m-am descheiat un pic de scurta, am tras in mine aerul rece, si ma simteam asa
*waaaaaaaaaaaaaarht* ador senzatia asta... !
Am bagat chisiorul in toti, (in care nu, ei stiu) +Mii dor de Phely....
A, da... I am BUNNY MAJESTY who love dogs, cats...Phelea stie despre ce vorbesc, ca la fiecare ciine vazut ..murliucui si .....piuesc.

muuuuuuuuurlaaaaaauuuuuuu.

Un comentariu:

  1. awww, miu miu miu. ş mie mi-e dor. poor Alice, n-a avut cine să-ţi bage cuşma rozovă pe urechiuşe ş să te ţină de mână să nu cazi.
    bleah, dimineaţa cu ţâţe....

    RăspundețiȘtergere