Gând

Gând

joi, 18 februarie 2010

Rht.


Tu, copil inocent, ce-mi face viata vis, si moartea paradis. Tu, suflarea gindurilor aberante, tacerea misterelor.Ale tale buze, linga pilea gitului meu, treptat indoiat, incet incordat , imi trezeste toti fiorii.
Tu, sarutul meu amabil intins pe fata , un prost ce ma vaneaza in casa, un crestin ce mi se roaga la picioare, pentru ai indeplinii orice dorinta nebuna in timp de noapte.
Tu, inima puternica ce bate in ritm alternativ, fiind linga corpul meu. Tu violenta imensa, tratata cu iubire, legata cu tacere. Tu, rosul meu aprins in intunericul pesterei.
Tu, acela ce ma sufuca, ma excita, ma aprinde, ma arde..si tot de mine se frige.
Tu, fiara ce intri incet intr-un corp de bestie. Tu, un miracol uitat in ochii caprui, un singur suflet salvat dintre o multime de pacatosi.
Tu, om cu ochii de carbune arse in mine, cu par mingaiat, pupat, tot de bestie scapat. Tu, emotie in jurul creierului psihopat, un dor incunjurat de doruri. , o placere adinca, infipta.
Tu, fumul meu de tigara , ce-mi ucide incet plaminii inimii, filtrul ce-mi filtreaza durerile acute.
Tu, ura-iubire, o mare nemarginire, nu-mi urla in suflet ce mi se topeste doar de la o privire emotionala.
Tu, teatrul meu de roluri in pat.
Jocul, deja uitat.
Tu, corpul ceresc ce ma inpinge in perete, si-mi suge clipirea.

Aminteste-ti, si zi-mi , care dintre ei, esti TU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu