Gând

Gând

luni, 22 martie 2010

E atit de cald ca m-as dezbraca de piele.
Si totusi imi este frica de vara, de multa lumina, si de piele goala.
Si vreau sa fiu mica, sa am un shugo chara (bred, tu te sfatui sa te gindesti mult ce inseamna).
Ce as vrea sa nu intelege-ti ce scriu.. sa scriu cu adevarat ceea ce simt.
Vreau o persoana care sa-mi zimbeasca de dimineata, si sa inceapa sa ma pupe.xD Mama.
Vreau singuratate, o pura singuratate intre mine si lume.
Si protejare impotriva oamenilor cu...p**e.

E atit de trist cind nu ai ce scrie.
Si banal.


Des pot.
Nu pot.
Si azi cind ma uitam prin caietele din clasa a 7, am observat un nick, nume.."Avanasea"
Oh, era prima mea iubire, si-mi pare ca cea mai mare din viata mea.
Vasea si Ana=Avanasea. Unicul "rocker" din scoala, unicul "patlatii". O crescut baiatul acuma...mare.

Bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu