Gând

Gând

joi, 4 martie 2010

Ziua de ieri. Cum ma simt azi.

Brutal atac 5.
Deja cind ieri m-am sculat pe la vre 11:00, ma gindeam cum sa ma comport la brutal (eu intodeauna vreau sa prezic viitorul, sa ma controlez la concerte) dar, pin'la urma, nimic nu se tine de cuvint.
Nu va ginditi ca am facut ceva oribil, nee...chiar mi-a parut ca am fost decenta. Hm, 1.50 inaltime printre ce-i de 2.00 metri, Va inchipuiti asta>?
Deja pe la vre 15:00 imi vopseam parul(culoarea inchisa, banal) , si m-am vopsit singurica. xD
Pe la 16:00 eram inca cu vopseaua pe cap, si ma suna Corina sa ies, sa iau bilete de concert. Hm, da eu eram cu vopseaua pe cap...fen nu aveam, asteptat pina ce se va usca parul , pe camin. Funny.

In fine, am bagat piciorul in par, si hai sa ma incalt. Ce ghinion cizmele s-au deformat. Grrr. Dar in ghete par foarte mica, si mai ales ii frig in ele. N-am avut ieri noroc la inbracaminte.
Vin obosita la concert. frumos.
Toti:"Asa de bine iti sta ca te-ai frezat, utiu-putiu!" Mai, ce le-am facut de se comporta asa de groaznic cu mine.De mult nu m-au vazut in ghete ori si... tzita me'. Beaq.

Dar, m-am rupt asa de tare, nici la un concert asa de tare nu m-am rupt. Nici la Bucovina!
Am intrat in "slam" oh God, ma dor sinii, cineva a dat cu un cot in bietii mei, sini.
Am dansat hora cu Sinopa, si zburam prin sala...sarind!

Si..am crezut ca asta dimineata imi va rasuna capul si gitul de durere....(ieri chiar foarte mult m-am rupt , la fiecare piesa si formatie. Capul era ud) em, dar din fericire ma simt foarte bine.

Deci...niste boi ma analizau. Da ...eh, dai nafig!

Azi ma duc la cor xD si dupa toate grijile, totusi merg in Belgia ca AM ultimele documente de dat.. Ihaaaaaaaaa!

Un comentariu: