Gând

Gând

duminică, 30 mai 2010

Woodstok...amintiri brutale)

Bună seara, ..seară tristă!
Dragilor mei, iubiţi oameni, copiii...incep sa scriu ceva nou, nou nu inseamnă mai bun! Deci, ieri împreuna cu Nari, Nika,Cristina, Cristinel, Dana, Costea şi Alex..am vizitat festivalul de pace la Vadului Vodă, bază de odihnă "Zîmbet" numit "Woodstok"!
Eh, de ce oare nu mi-am terminat viata in Nistrul cela!

Să va spun cum a fost? A fost, ceea ce nu trebuia...să fie, un mare cîcat, rahat!
Deci am venit frumuşel, am luat o casuţă inchiriată, am pus genţile frumos, totul aranjat, am inceput a pune masa, a păpa...şi a bea! Şi mai departe, e poveste, unde Fatul Frumos e un prost...

Mă simt foarte distrusă, ucisă, folosita(ce nu-i de mirare), uitată, uitată de toooooooţi...Vreau să intorc timpul inapoi, sa-l întorc, sau sa-mi şterg toate amintirile ..unele chiar foarte plăcute..iar 'laltele..beaaaaq!!!
Şi unde-mi-s părinţii acuma, unde?.....mai ştiu că, nimeni niciodată nu m'or uita!

Şi ştiţi ce mă inpungea cel mai tare, că fetele...da, da.."prietenele mele" au înpuşcat in mine, cu un glonte numit-ură! ... au scuipat in mine..!

Eu sunt o fată decentă, bună şi amabilă..şi ştiu că tot ce s'a întîmplat a ramas acolu...in casuţa ceea, linga uşă, poartă...iar momentul cel mai frumos ..din toată viata mea, era iarba verde ce te gâdelă pe picioare, malul Nistrului, copacii drepţi, înalţi şi apusul soarelui..un moment când chiar vreai să trăieşti, şi ai idee cum!
Un zâmbet vinovat la urmă...şi noapte bună!



""Asta" işi cere scuze pentru tot şi pentru totdeauna!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu