Gând

Gând

duminică, 14 noiembrie 2010

anything about everthing.

Azure ray -Raining in Athens
How are you, babe?

Eu? Eu sunt bine, un pic de tristețe dar bine, am tot ce imi trebuie, un ceai rece pe masă, o scrumieră, citeva țigări, o lună pe cer la care uitîndu-mă la ea imi dau seama, cit de inalți nu ar fi oamenii in persepectivă cu mine, nimeni nu va ajunge să fie cit luna. Sunt aproximativ 5 etaje mai joc de pămint, deaici se vede totul : casele, blocurile, magazinele, mașinele, oamenii....Romania, Turcia, Grecia... Universul.
Am absolut tot ce vreau, numai că nu mai am broasca ceea cu ochii albaștri, nu mai am mutra ceea de sentimente, nu mai am făptura ceea cîcăcioasă lingă mine. Realizez că am pierdut jumatea din mine, jumătatea care-i beată, afumată, iubită, atinsă.
Nu mai am sursă de enrgie, nu am sursă de amuzament, nu am sursă de fericire.
”Totul va fi bine”
Numai nu la mine.

Un comentariu: