Gând

Gând

duminică, 18 septembrie 2011

Ghem!


Yo, copii nazdravani...
Nu stiu de ce dar doar cind mi-i trist vreau sa scriu ceva.
Ma simt ”forever alone„ nu, nu de aia ca nu-s sociabila sau nu stau cu niste cunoscuti si sa birfesc sau sa stau cu companii si sa ppf, glumesc, daca pot zice asa. Ca le am pe toate astea, vreau ceva mai mult, un un ghem de iubire linga mine care sa se linguseasca si fiecare firisor de puf sa se atinga de pielea mea si sa simt fiori, brrr..ce placut. Vreau ochisorii mari care sa-mi fure privirea, labutele molcute si fine pe burta mea. Sa simt ghearele placut ascutite, de patuc si cind imi fac temele sa se goneasca dupa pix cind scriu. Sa-mi topeasca urechile cind va toarce, sa simt atingerea placuta a botisorului de obrajii mei.
As vrea o pisicuta neagra cu botisorul alb si labutele la fel.
Mrrrr-miau, sa-mi vie la prag si sa simt ca totusi are cineva nevoie de atentia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu