Gând

Gând

duminică, 4 aprilie 2010

Meaw

Deci, am avut o zi grea astazi, mi-am revazut toti cunoscutii din anii 80', si-mi pare bine.
Am fost azi la Polina, l-am vazut pe var'meu, eh omuleanu o crescut barba, ador baietii cu barba( am eu o pasiune).
Eram obosita , ca am stat prea mult la comp, pin' dimineata xD.
Apoi am fost la Margareta, si iara ca 2 ani in urma, banda noastra cica prea stranie, o reinviat. Iubirea mea din anii 80' s-a reinceput, asa straniu, dar oricum baiatul o mai prins la minte, atit de mult ma bucur ca l-am revazut, dupa atitea ani, dupa atitea momente petrecute, agitatii, intimplari, fapte aiurea cu el, totul, a inviat. Numai ca a fost alttfel, el usor flirtind (urasc cuvintul asta , in fine) mi-a capatat atentia, apoi mi-a cintat la chitara, asa cuuute. xD Am inceput sa ma uit prin mobul lui, mesaje stupide, eh.. I-am citi si contactele, dar el ..usor zimbind a pus usor barba pe umarul meu, era atit de aproape ....si iarasi fiorul cela din copilarie, care de multi ani nu l-am simtit, si eu m-am dat mai aproape de el, usor, fara nici o speranta!! Frumos momentul copilaresc, nimic sa dai , nimic sa iai.
Il vreau iarasi, sa-mi uit pasiunea corpului cu altcineva...

Imi vreau copilaria inapoi, momentele placute si pline cu fiori, le vreau..As da orice, sa fiu ca acum 2 ani in urma, copila )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu