Gând

Gând

miercuri, 10 noiembrie 2010

Juju

Salut.
Nu știu ce să scriu, aș vrea să scriu totul, să public totul despre mine, și interesele mele, din păcate nu le cunosc. Citeodată imi pare că-s altă persoană, nu am fost cu nimeni așa cum is eu, nici un adjeciv nu am gasit in ceea ce mă privește, doar ”eu”, păcat că la fiecare om găsesc infățișarea potrivită pentru dinsul, înfățișarea care o poate iubi, aprecia.
Sunt cea mai simplă fată din lume, și cea mai misterioasă in același timp, am atitea pasiuni ...și apoi nu mi-a nimic. Mă simt una, dar sunt mai multe. Sint una din mulțime care invață, se distrează etc, dar nu-mi ajunge ceea ce fac, vreau o schimbare radicală, o minune cum se zice in religie, și o moarte cum e in destin. Simt că nu mai am puteri pentru nimic, am doar 17 ani la naiba, și nu am făcut nimic.
Mă intristează faptul că trebuie să joc rolul de un simplu copil, potrivit virstei, mintalității, trebuie să joc așa cum vor alții, sau cum vrea mama.
Nu sunt amuzantă, veselă, fericită, mică, drăguță, pufoasă, albă pe cum voi mă credeți. Vreau să joc rolul de ”bad girl”, de una rea și puternică, batjocoritoare, misterioasă, capabilă de totul.
Nu mai știu ce vreau, nu mai stii ce vreai și voi nuști-ți ce vreți.

Totul e prea simplu și prea genial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu