Gând

Gând

miercuri, 10 martie 2010

"Mad World"

Hm, ora 00, fara vre 10 minute. N-am ce face. Ma satur. Ma simt aiurea. Ratat-o
Si stiu ca miine la school nu voi putea sa ma scol din pat, da ...em, mi-i pox.
Imi frec ochii de atutea prostii in capul meu. Mai, cum poti fi asa de indiferenta, chiar mi-i indiferent absolut tot:scoala, casa, prietenii, cor, eu.
Vreau o schimbare, dar m-am saturat sa ma schimb numai eu, vreau inapoi, inapoi -vara,vara fara nimeni.

8 martie o fost un cicat in pzdms.

1 zi dupa vacanta, un caciat mai mic, dar tot cicat ramine.
Da asa mi-i totuna.
P.s cititi, dar nu lua-ti in seama, nu v-ar interesa.

"De ce sa stau cind pot sa bea si sa uit de tot"

Mad World.....little mad world inside me.

P.s.s Bafte si cuvinte va doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu