Gând

Gând

vineri, 26 martie 2010

NoN

..sunt atitea, pe care nu le poti zice nimanui, nici mamei ori prietenii, nici unui necunoscut.
Toti alearga dupa ceva, dupa cuvinte, ginduri..iubire. Se zice ca viata ii scurta, traim aproape 70 de ani(minimum), dar mie imi pare o vesnicie, si chiar la virsta mea, ma gindesc la moarte, ce va fi dupa, si cum e ea. Si imi pare ca sunt batrina, mai batrina decit cei ce au atins virsta de 70 de ani, pentru ca ei devin copii...Am virsta de 0 ani.

Toti alergam dupa ceva, dupa timp, lume..pasiune.
Eu stau pe loc, si n-am idee dupa ce alerg, nu vreau nimic, nici iubire, nici prietenie, nici viitor, nici trecut. Nimic.Si ma uit la altii cum alearga, sunt atit de stranii si haiosi.
Inspir aer ori fum.
Nu mai suport, ma dau batuta, las si sufletul pentru nimic. Sunt atit de geloasa ...geloasa pentru voi, ce aveti lumea in sin.
Si asta va trece...Voi incepe o viata noua, intre o halpa si o iarba, voi alege pe amindoua.
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu