Gând

Gând

vineri, 15 ianuarie 2010

Scenariu 3."Palatul"


Dupa scoala, mergeam spre casa pe drumul de linga spitalul Nr 6, imi placea spitalul, avea o parte din mine, asa cum "el" avea in fiecare camera cite un bolnav, asa si camerele creerului meu avea bolnavii lui. Ma uitam la oameni, si ei se uitau la mine, iubind pe altcineva. Imi aminteam de sarutul dine baie, de violarea ceia, care a fost 3 ani in urma, si nu pot uita.Si nu inteleg diferenta lor, nicicum, tot acelasi sentiment de amaraciune, si de control asupra mea.
Am venit acasa. Nu era nimeni, ce bine ma simteam.
Ma uit la imagine, si la a doua imagine. Imi privesc miinele. I-au un cutin, sa tai imaginea, sa tai si a doua imagine, ca ma inervau.
Amy taia peretele, viziunea timpului si a spatiului in acel moment nu se mai invirteau. Amy avea miinele pline de singe, taia peretele, taia imaginile din minte, imaginile suferite. Ochii de un verde deschis, aprins sau stins, vedeau doar imaginile dureroase, si le taia. Se duse in baie, se privea, si ridea, de un hohot amarit si stupid, se simtea foarte bine.

Nu mai vazuseram parintii de mult timp asa de ingrijorati de mine, imi infasurau miinele cu o lenta de casmir alba, cu zimbete frumoase, cu fete luminoase, ma mingiiau, ma alinau. Tata ma aseza pe patul de nor, si ma duceam cu el la palatul viselor mele, ah, viate-minune.

4 comentarii:

  1. Acesta mia plakut tare ninune. Metoda prin kare Amy incerca sa skape de imaginile trecutului mi-a plakut. Tu deja kredk shi singura shtii da orikum u eshti bravo ...

    RăspundețiȘtergere
  2. superb :X
    nu stiu, nu scrii [prea] corect dpdv gramatical + k nu alcatuiesti propozitiile dupa structura obisnuita, dar scrisul tau are un farmec aparte.
    serios,imi place <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Phelly scriitoare:
    A inerva - e axcita terminaţiile nervoase.
    A enerva - a irita. Corectează.

    E bine scris, dar nu e bine un lucru, cel puţin pentru mine: mai întâi toată acţiunea e relatată de la persoana I, iar apoi merge un paragraf de la a III, apoi vine iar de la I. Nuş...dacă vrei să introduci monologul autorului, atunci toate gândurile relatate de la persoana lui Amy trebuie să fie între ghilimele.

    În rest e foarte bine, îmi place descrierea imaginilor, dar mai avem de lucru.

    Phelly prietenă: aştept continuare, sunt fericită că din nou scrii.

    RăspundețiȘtergere