Gând

Gând

marți, 9 februarie 2010

Scenariul 4. Bestia.

Is bolnava sentimenetal , dar nicidecum nu ma cred nebuna. Faceam baie, si ma gindeam la Frederic, si la corpul lui.
-NU!
...
Si iara soarele imi arde ochii, merg spre scoala dupa o vacanta nebuna. Simt ca ochii de plastic ma privesc, iar eu ma tem sa-i pivesc. Il salut pe Frederic, si-i dau un biletel.
"Vin dupa lectia a 4-a in viceul din holul parasit.Nu uita."
Da, i-am dat o intilnire violenta. Timpul decurge repede, nici nu am dat sa ma gindesc, voi face ori nu.
Ma apuca de mina, ma cuprinde, de parca nu m-a vazut de un deceniu. La-m strins si eu, la sinul meu, sa-l simt. Cicatricle de pe miine ma excitau. Ma dezbraca de bluza, si eu vreau sa-l opresc, pentru ca el doar ma indruma, dar stapina sunt eu .
-Te vreau!!! imi zicea in soapta, dar cu atita dorinta.
Il opresc. Si incep sa-i scot maioul, si il zgirii incet pe tors, pentru ai vedea reactiea. Placerea e bestie, dar pentru mine doar un masacru. Decurg mai injos, el se excita. Nu stia. I-au lama si incep sa il ating cu ea pe git.
-Ce faci?!
-Ma joc, fii linistit, vei fi?
-Doar petru tine.
Il tai un pic, fara ca el sa simta, si-i sug sigele ce curge. E foarte, foarte dulce. Il dai a doua oara, el ma stringe stris de git, si vrea sa ma muste. Il dau intr-o parte si plec.
-STAI!!!

Asta e doar inceputul.
Vin acasa, si...ohh, sex parintesc. Ce banal, fara nici un efect de provocare, fara stimularea niciunaia ditre organe. E dezgustator.
Ma vir iarasi in baie, si ma uit la necunoscuta din oglinda, la efectele lipsei de orgazm. Si aplec capul, si adorm.

4 comentarii:

  1. Phelly nuvelista: O.o îmi pare mie, sau scenariul 3 deja fusese? Dar nu'i pe asta.
    Brutal, accentuat, clar, supărat, fără decor, viu, explicit, angry. Aşa e proza ta. Şi ea are un farmec a ei aparte, inconfundabil. Asta se numeşte stil. Deci, dear Alice, acum am descoperit stilul tău propriu.
    Anotaţie: sâmgele e dulce la diabetici. Altfel sângele e sărat.
    Puncte neclare: care naiba sex părintesc?! nu ştiu ce-i asta... Adică fetiţa vine acasă şi vede părinţii, sau care-i faza?
    Băiatul îmi pare straniu. De la început lai descris ca pe un rece, calculat, arogant. Acum vedem băiatul cuprins de dorinţă, care e gata să îndure lama pt o fetiţă...

    Phelly prietena ta: Eu mă taşesc ş restu' ni-i într-o crâlă.
    Dar să nu uităm că eu-s gemeni, so...personalitate dublă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da l-am schimbnat pe scenraiul 4.
    Stll? O.o
    Nu, singele e dulce pentru Amy.xD
    Sexul parintesc, e doar o afectiune pentru Amy, declara ca sexul nu e la toti asemanator, off trebuie sa aplic descrierea.
    Da baiatul e gemeni ..xDDDDDDDDDDD
    REPET A DOUA OARA trebuie sa fac descrierea, dar..in opinia desdcrierea e banala. xD

    +PENTRU pHELEA PRIETENA MEA: ma bucur ca te tasesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ce-aş vrea eu să mai văd la proza ta. Mai multă precizie, descriere, ordine. Ea merge după cum ţi-e starea emotivă, după cum te simţi tu - aşa merge pe rolul ei Amy. Dar tu trebuie să fii independentă de ea şi ea de tine, şi totuşi tu s-o tragi de mână pe unde vrei tu. Fă proza mai concretă. Pt că pentru omul care nu ştie la ce te gândeşti tu la moment îi e greu să se vrubească despre ce e vorba.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm... violent şi obscen. Natural. Doar că e "veceu".

    RăspundețiȘtergere