Gând

Gând

luni, 15 februarie 2010

un pic nostim. =(

Deci, am inceput sa scriu..din motivul , din motivul-eu insumi. Starea.
Ma simt deprimata, aiurea, jalnica si ..urita. Grasa si urita.
Zilnic maninc prea mult, si eu stiu care-i cauza...Dimineata eu ma grabesc, em..adica, nu privesc Avatar..si nu maninc(da, animeul asta mi-a trezit interes numai la virsta asta) Si apoi vin acasa, maninc putin. ..imi fac temele pina la 20:00..ah..si mii foame ,strasnic si manic foarte multe fainoase +ceai, +ceva carne. Off!
Urita. Unul dintre cele mai utilizate cuvinte in vocabularul meu...(fara lol). Urasc parul...culoarea la moment, si ca-i cret(beaaaaaaaq) Urasc tenul meu (Fuu)
Oh, si mai urasc ochii, ce ochi de cicat am eu...!!! Si nu, nu zic ca ochii cafenii nu-s frumosi, la mine nici marimea..nimic. Mai ales eu ador ochii Pheliei, de ciocolata..foarte ,foarte cute.
Si stiu ca Phely va zice toate antonimele ..pentru aceasta postare. xD Dar, Phely eu nu pot sa-mi schimb atitudenea fata de mine, nu pot si gata..ori ce ai zice tu, sau altii.
Si urasc postarea asta, pentru ca ma simt jalnica...
Si am pierdut 15 min din viata, pentru jalnicia mea.. Fu , foarte scirbos.





3 comentarii:

  1. Hm, nu prea nostim. Chiar deloc.
    Dacă să luăm după o logică ca aceasta, cei ce suferă de polidactilie, şi-au pierdut picioarele în accidente sau au avut mame proaste ce fumau şi consumau alcool în timpul sarcinei sunt încă norocoşi.
    Crud, da, dar cred că e cea mai eficientă metodă de a realiza că complexele fără sens sunt nişte nimicuri. Cam aşa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi pare nostim.
    Poate ca sunt niste nimicuri, dar nu din nimicuri e construita viata?!
    Si nu e crud, crud e cind omori.
    Da in fine, thx pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e deja subiectiv, pentru noi e un nimic să mergem, pentru un invalid- e un miracol. Pentru cineva viaţa e constituită din nimicuri, pentru altcineva - viaţa e ceva dobândit cu greu, de aia ceva foarte preţios. Fiecare cu viziunile sale.

    RăspundețiȘtergere